چه مردانی قصد ازدواج دارند؟ نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند از کجا مشخص می شود و چه نشانه هایی دارند؟ بسیاری از دختران به قصد ازدواج با جنس مخالف وارد رابطه می شوند و زمانی که با مردی وارد رابطه می شوند مطمئن نیستند که آیا او قصد ازدواج دارد یا خیر. این قضیه ممکن است برای شما خوشایند و یا گیج کننده باشد.

احتمال دارد از برخی از رفتارهایش متوجه شوید که به شما علاقه دارد و تمایل دارد با شما ازدواج کند اما از بعضی از رفتارهایش گیج شوید و متوجه قصدش نشوید، توجه داشته باشید مردانی که قصد ازدواج با شما را دارند به طور معمول نشانه های مشترکی دارند که در این مقاله نمونه هایی از آن را بیان می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید و در صورتی که در مورد تصمیم تان شک داشتید می توانید از مشاوره قبل از ازدواج کمک بگیرید.

پیشنهاد مشاور: 1000 سوالات ازدواج | کاملترین سوالات ازدواج به تفکیک جلسه

چه مردانی قصد ازدواج دارند، اشتراک در اهداف

مردی که تمایل دارد با شما ازدواج کند، معمولا با شما صادق است زیرا صداقت در زندگی زناشویی نقش بسیار مهمی دارد و باید به عنوان یکی از معیارها و اصل های مهم زندگی در نظر گرفته شود.

 معمولا مردان اهداف و برنامه های خود را به راحتی با کسی در میان نمی گذارند و در صورتی که شخص مورد نظرتان علاقه جدی به رابطه با شما نداشته باشد در مورد آینده و اهدافش پیش شما حرفی نمی زند و زمانی که اهداف و برنامه های آینده اش را با شما در میان می گذارد در واقع می خواهد به شما بفهماند که شما در آینده اش شریک هستید و تمایل دارد آرزوهایش را با شما در میان بگذارد و با این کار میزان اشتراک در اهداف و سازگاری دو طرف را مورد سنجش قرار می دهد و زمانی که در مورد برنامه های آینده اش با شما حرفی نزند یعنی آینده مشترکی با شما نمی بیند و تمایلی به ازدواج با شما را ندارد.

مردانی که قصد ازدواج دارند را بشناسید

چه مردانی قصد ازدواج دارند، آن که بیشتر می شناسد

چه مردانی قصد ازدواج دارند؟ آن هایی که تمایل دارند شما را بیشتر بشناسند و در مورد ویژگی ها و خصوصیات شما اطلاعاتی بیشتری را کسب کنند، از نشانه های فردی که تمایل دارد با شما ازدواج کند، این است که به سمت سوال های عمیق تر و شخصی تر می رود و می خواهد با پاسخ های آن ها به شناخت بیشتری از شما برسد، هم چنین تمایل دارد در مورد گذشته شما و احساسات تان بیشتر بداند و به خوبی شخصیت شما را بشناسد و علاوه بر شناخت شما در مورد ویژگی های خودش صحبت می کند و احساسات و افکارش را آزادانه با شما در میان می گذارد، همین مسئله ها به شما کمک می کند تا بتوانید همسر مناسبی را برای زندگی مشترک انتخاب کنید.

مردانی که قصد ازدواج دارند، علنی کردن رابطه با خانواده

مردانی که قصد ازدواج دارند یکی از مهم ترین رفتارهایی که انجام می دهند این است که همان ابتدا شما را به خانواده اش معرفی می کند، خانواده برای مردان اهمیت بسیاری دارد و از اهمیت خانواده برای مردان هر چه بگوییم کم است!  مردی که شما را به خانواده اش معرفی می کند در واقع خانواده اش را آماده می کند تا بعد ها به خواستگاری شما بیایند.

مردی که شما را به خانواده اش معرفی می کند واقعا شما را دوست دارد و به فکر رابطه جدی با شما می باشد توجه داشته باشید خانواده برای مردان بسیار مهم هستند و جز مهمی از زندگی آن ها به شمار می آیند و این موضع بسیار مهمی می باشد که از طریق آن می توان به علایق مردان پی برد.

پیشنهاد مشاور: آیا رابطه شما به ازدواج ختم می شود؟ | چه روابطی برای ازدواج مناسب نیستند

مردانی که قصد ازدواج دارند، احساسات واقعی نشان می دهند

مردانی که شما را دوست دارند و به زندگی مشترک با شما فکر می کنند به راحتی می توانند احساسات و عواطف شان را با شما در میان بگذارند و با این مسئله هیچ مشکلی ندارند، آن ها به راحتی به شما می گویند که دلشان برای تان تنگ شده است و دوست دارند در کنار شما باشند، زیرا از بودن در کنار شما احساس لذت می کنند و حس خوبی به آن ها دست می دهد، هم چنین توجه داشته باشید که ابراز علاقه برای مردان سخت است و آسان نمی باشد مگر این که طرف مقابل شان را از صمیم قلب دوست داشته باشند.

مردانی که قصد ازدواج دارند از آینده صحبت می کنند

مردی که اهل زندگی و ازدواج با شما باشد در مورد آینده اش با شما حرف می زند و شما را جزئی از آینده خود می بیند به طور مثال می گوید که قصد ادامه تحصیل دارد و بعد اضافه می کند در کنار ادامه تحصیل وقت کافی برای شما خواهد داشت و تمایل دارد با شما ازدواج کند.

مردی که قصد ازدواج دارند، شما را در اولویت زندگی خود قرار می دهد

مردی که تمایل دارد با شما ازدواج کند خواسته های شما را در اولویت کارش قرار می دهد و خواسته های شما را به علایق خود ترجیح می دهد و در صورتی که برای آینده تصمیمی داشته باشد نظر و ایده های شما را هم جویا می شود  و به طور معمول بسیار خود گذشتگی می کند، و قبل از تصمیمی بگیرد با شما مشورت کرده و نظر شما را می پرسد و بعد با توجه به نظر شما برای عملی کردن تصمیمش اقداماتی را انجام می دهد.

مردانی که قصد ازدواج دارند، به یاد داشتن جزئیات

مردی که با او در ارتباط هستید در صورتی که جزئیات روابط و خاطراتتان را به یاد نمی آورد یعنی به شما اهمیت نمی دهد و به فکر ازدواج با شما نمی باشد و تمایلی به برقراری رابطه ماندگار با شما را ندارد ، به همین دلیل چیزهای کوچک برای او اهمیتی ندارند به طور مثال این شخص به احتمال زیاد یادش نمی ماند رنگ مورد علاقه شما چیست و یا چه تفریحاتی را بیش تر از همه دوست دارید.

بیشتر از این که حرف بزند عمل می کند

احتمال دارد شخص مورد نظرتان حرف بزند و قول های زیادی بدهد و با توجه به این صحبت ها شما را به سمت خود جذب کند اما به حرف هایش، عمل نکند و به چیزهایی که می گوید تعهد نداشته باشد مگر این که شما برای او اهمیت داشته باشید و تمایل داشته باشد با شما ازدواج کند در این حالت سعی می کند حرف هایش را عملی کند و صداقت را به طور کامل به شما اثبات کند.

فردی که قصد ازدواج با شما را دارد دوست دارد هر روز با شما ارتباط داشته باشد و عملکردهایش را به طور واضح به شما نشان دهد و تعهد و مسئولیت خود را نسبت به شما ارائه دهد، او معتقد است اگر در زمان های سخت که هیچ لذتی برای او ندارد اما خیلی دوست دارد در کنار شما باشد و واقعا همین کار را می کند.

این فرد در مواقع که بیمار هستید از شما مراقبت می کند و وقتی به او تلفن می زنید و مشکلی برای شما پیش آید، سریع خودشان را به محل می رسانند و مشکل شما را مشکل خودشان را می دانند و به شما کمک می کنند تا آن ها را حل کنید، با توجه به این موارد شما می توانید افراد نامناسب برای ازدواج را به خوبی بشناسید و آن ها را تشخیص دهید.

پیشنهاد مشاور: 11 رابطه عاطفی بدون سرانجام

با شما از مشکلاتش می گوید

به طور معمول مردان در مورد مشکلات و نگرانی هایشان با کسی حرفی نمی زنند و این مسائل را در دل خود نگه می دارند و ممکن است تنها با افرادی که بسیار صمیمی هستند و زنی که واقعا دوستش دارند در میان بگذارند و در صورتی که فرد مقابل تان نگرانی ها و مشکلاتش را با شما در میان گذاشت و اصطلاحا درد و دل می کند، می توان گفت او در رابطه با شما بسیار جدی فکر می کند و قصد ازدواج دارد. و به همین دلیل با شما راحت است و می خواهد مشکلاتش را بدانید و با کمک یکدیگر آن ها را حل کنید.

تلاش برای استقلال از نشانه های ازدواج

در جامعه و فرهنگ ایران اکثر جوانان تا قبل از ازدواج با خانواده شان زندگی می کنند و به طور معمول تا حد زیادی به خصوص از نظر مالی به خانواده خود وابسته هستند و این مسئله در جوانانی که سن کمتری دارند بیش تر نشان داده می شود ، در صورتی که شما متوجه شدید که شریک عاطفی تان علاوه بر موارد فوق، تلاش می کند تا مستقل باشد و کار بیشتری انجام دهد تا پس اندازی بیشتری داشته باشد می توان این برداشت را بکنید که تمایل دارد با شما ازدواج کند.

مردانی که قصد ازدواج دارند را بشناسید

خود واقعی اش را به شما نشان می دهد

این که شریک عاطفی شما در کنار شما پرستیژ زیادی داشته باشد تا حدی خوب است اما در صورتی که این مسئله بیش از اندازه باشد کمی شک برانگیز است زیرا نشان دهنده این است که فرد با شما راحت نیست و نمی خواهد خود واقعیتش را به شما نشان دهد و دوست دارد تصویری بسیار ایده آل و جذاب از خودش را در ذهن شما ثبت کند.

 اما توجه داشته باشید مردی که قصد ازدواج با شما را دارد در کنار شما بسیار راحت است و خود واقعی اش را به شما نشان می دهد، به طور مثال ساده ترین حالت ممکن این است که به شما اجازه می دهد او را در حالت بهم ریختگی ببینید.

پیشنهاد مشاور:14 نکته مهم در آغاز رابطه و ازدواج| چگونه رابطه عاشقانه برقرار کنیم

در برابر شما احساس مسئولیت می کند

مردی که تمایل دارد با شما ازدواج کند خودش را پایبند گرفتن جشن عروسی و پیوند زناشویی نمی کند و از همان ابتدا مسئولیت های خود را در قبال شما قبول کرده و به درستی آن ها را انجام می دهد، او از همین الان خودش را مسئول می داند و بیش تر از یک دوست پسر معمولی احساس مسئولیت می کند.

از مهم ترین ابعاد ازدواج تعهدات و قبول وظایفی می باشد که نسبت به همسر خود دارید و ازدواج فقط روابط جنسی و عاطفی نیست و مردی که قصد ازدواج دارد این مسئله را به خوبی می داند.

مردانی که قصد ازدواج دارند، تاثیر خدمات روانشناسی ازدواج موفق

اگر می خواهید ازدواج موفق و سالمی داشته باشید باید سعی کنید طرف مقابل تان را به خوبی بشناسید و در این خصوص می توانید از روانشناس کمک بگیرید تا به بهترین شناخت از فرد مقابل برسید و به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کند و در نهایت ازدواج موفقی داشته باشید.

در این راستا مرکز مشاوره ستاره ایرانیان خدماتی را به صورت حضوری و غیرحضوری ارائه می دهد و در هر کجا که باشید می توانید با مشاوران و متخصصان تماس گرفته و از مشاوره آن ها استفاده کنید.

شما به راحتی می توانید با مراکز برتر مشاوره خانواده همچون "مرکز مشاوره ستاره" تماس حاصل کنید، رزرو وقت با مشاور از طریق 02122354282 و 02122247100 و 09035673050و 09108347597امکان پذیر است.